Servicii
Abordare colaborativă și performanță
BMC Romania a dezvoltat un sistem digitalizat de asistenta, oferind accesul la o platforma foarte usor de utilizat si de transmis solicitari privind eventuale reparatii, revizii sau inlocuiri de piese. Astfel, BMC Romania pastreaza o legatura directa cu clientii.
Departamentul Flote al companiei BMC Romania reprezinta un model de consultant si suport, dedicate companiilor in functie de activitatea prestata. Va oferim asistenta in administrarea parcului auto, cele mai bune solutii de intretinere si suport ethnic de calitate.
BMC Romania intelege ca fiecare client de flota este diferit, tocmai de aceea va oferim o gama larga de servicii aplicabile tipului dumneavoastra de business, prin intermediul consultantilor nostril de vanzari.
Email: flote@bmcromania.ro
A. Mentenanta si reparatii incluse cu cost fix inclus
Serviciile de mentenanță şi reparaţii oferă Pachete personalizate de asistenţă tehnică care asigura funcţionalitatea perfectă a autovehiculului pe parcursul derularii contractului . În plus, beneficiați de un cost fix lunar ușor de bugetat anual și de luat în considerare de la preluarea vehiculului.
Fiecare pachet de servicii poate fi personalizat în funcţie de tipul vehiculului, distanta medie anuală parcursă precum și necesitatile clientului .Astfel va rezulta un program de intretinere adaptat total necesităţilor dumneavoastră.
B. Asistenta Rutiera NON-STOP
Serviciul de Asistenţă Rutieră vă ajută să reluaţi călătoria printr-un simplu apel telefonic. Răspundem apelurilor dumneavoastră 24 de ore din 24 ,si 7 zile din 7.
Centrul nostru de Asistență Rutieră vă stă la dispoziţie non-stop pentru a soluţiona toate problemele în cel mai scurt timp.
Camioanele noastre pot fi livrate cu sistem GPS și un abonament inclus de Fleet Management pentru 24 luni asigurat de parteneri de prestigiu in domeniul telematicii.
Soluțiile de monitorizare permit proprietarului să aibă la îndemână toate informaţiile tehnice şi operaţionale legate de vehiculele sale si funcționează perfect integrat în orice solutie ERP de companie sau independent.
Informatii furnizate:
Date GPS: localizare , viteza, Km parcursi, Km bord, stil de conducere sofer.
Date de la computerul de bord: consum carburant, regim de functionare motor, (turatii, medii de viteza), greutati pe axe, nivel combustibil (de la sonda), temperatura / presiune motor, stare placute numar de calatori etc.
Blocare motor de la distanta, ore functionare sirocco/PTO/ Compactor/etc.
Aceste date se vizualizeaza de fiecare client in parte in aplicatia online sau in aplicatia mobila disponibila pentru Android si iOS. Odata cu semnarea contractului, clientul primeste training personalizat de la consultantii nostrii.
Serviciul de suport este la dispozitia clientilor 8 ore/zi, de luni pana vineri.
Programul BMC de garantii este creat astfel incat sa vina in ajutorul oricarui posesor de autovehicule BMC. Garantia BMC se intinde pe o perioada de 2 ani* sau 200.000km.
*Nota: nerespectarea planului de revizii, duce la pierderea garantiei
Departamentul RELATII CLIENTI al companiei BMC Romania reprezinta un adevarat etalon in ceea ce priveste capacitatea de a fi comunicativ, flexibil, volubil, si intotdeauna orientat asupra clientului.
De asemenea apreciem spiritual de servicii, urmarind performantele firmei pentru a ne autodepasi. Angajatii nostril sunt persoane perfectioniste si orientate spre dataliu.
Email: bmc@bmcromania.ro